ח"כ אלעזר שטרן מונה לתפקיד יו"ר הוועדה לביקורת המדינה

אבי רבינא No Comments on ח"כ אלעזר שטרן מונה לתפקיד יו"ר הוועדה לביקורת המדינה

ח"כ אלעזר שטרן מונה ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה: "בכוונתי להציף ולהביא על סדר היום עוולות ופערים בניהול והנהגת המדינה"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוועדה לענייני ביקורת המדינה בחרה את ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד-תל"ם) לתפקיד יו"ר הוועדה, במקומו של עפר שלח שפרש מהכנסת בשבוע שעבר.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין: "יו"ר הוועדה הקודם, עפר שלח ראוי להערכה רבה. הוא ניהל את הוועדה בצורה מקצועית שתרמה לעבודת הביקורת. מנצל את ההזדמנות להביע הערכה גדולה מאוד לעבודה שנעשית במשרד מבקר המדינה ועל ידי המבקר באופן אישי בגישה אמיצה ומקצועית מאוד. לצערי הרב יש התקפות שלוחות רסן ללא כל הצדקה ובסיס. אני רוצה לגבות אותו במקום שזה נדרש וצריך להביע הערכה רבה לעבודה שלו. ח"כ אלעזר שטרן מביא לוועדה מטען עצום מאוד של ניסיון מקשת רחבה של תפקידים ובעיקר ניסיון ניהולי כאחד שמכיר איך זה לנהל בזמן אמת ולא רק לשבת בחדר ממוזג ובדיעבד לתת ביקורת על המערכות. לפעמים אלו החלטות אמיצות שניתנו בזמן אמת על אף שלא היו בלא נטילת סיכונים. חייכ שטרן מביא נקודת מבט מזווית ראיה שהיא מאוד חשובה ותוכל להרים תרומה ייחודית לעבודת הביקורת".

יו"ר הוועדה הנבחר, ח"כ אלעזר שטרן: "במקום שאין ביקורת יש אשליה שמתנפצת בשעת מבחן. ביקורת זה לא דבר נעים ולפעמים אף אנשים נפגעים, אך רק הדרך הנכונה לייעל את העבודה. בצבא הייתי מוגדר כביקורתי ולמרות זאת קידמו אותי. זה אמנם תפקיד שקצוב עכשיו בזמן, אך איני מרגיש בן חורין להימלט מזה. על אף שלא הייתי חבר בוועדה קודם, השתתפתי בדיונים ונכחתי לראות את עבודתו היסודית של היו"ר הקודם עפר שלח. מצטרף לכל הברכות לו ואני מצעד לשוחח איתו היום לקראת כניסתי לתפקיד".

מרכז האופוזיציה, ויו"ר סיעת יש עתיד ח"כ מאיר כהן בירך אותו על כניסתו לתפקיד ואמר: "מאחל המון הצלחה לחה"כ אלוף (במיל') אלעזר שטרן בתפקידו. דווקא בתקופה בה הציבור איבד את האמון בממשלה יש צורך בביקורת אמיתית בזמן אמת על החלטות שמקבלת הממשלה, שעד כה נכשלה בניהול המשבר. אין לי כל ספק שח"כ שטרן ידע לפקח ולבקר כדי שטובת המדינה וטובת האזרחים תהיה ראשונה בסדרי העדיפויות של הממשלה הזו".



0 תגובות